Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3
im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu
serdecznie zaprasza Państwa
do szkoły w celu zapisania dzieci do klasy I
Zapisy do klasy pierwszej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu odbywać się będą od 12 lutego 2024r. do 1 marca 2024r. w godzinach 8:00 – 15:00 w sekretariacie szkoły.
INFORMACJA
Zgodnie z art. 154 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (tj.: Dz. U. z 2023r. poz. 900 z późn. zm.) obowiązek szkolny obejmie dzieci 7-letnie urodzone w 2017r., które nie rozpoczęły jeszcze spełniania obowiązku szkolnego.
Rodzice dziecka zobowiązani są do dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do szkoły podstawowej w obwodzie szkolnym, w którym dziecko mieszka.
Obwód Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu dla klasy I obejmuje ulice:
Armii Krajowej, Brzozowa, Budowlana, Drzymały, Dubois, Giełdowa, Graniczna, Gierczak, Katedralna, Kilińskiego, Łopuskiego od nr 1 do nr 28, Mariacka, Narutowicza, Park 18 Marca, Plac 18 Marca, Plac Przybylskiego, Plac Ratuszowy, Ratuszowa, Rzeczna, Skwer Pionierów, Skwer 750-lecia, Skwer Miast Partnerskich, Strzelecka, Sybiraków, Uczniowska, Unii Lubelskiej (od nr 1 do nr 12, od nr 13 do nr 18, od nr 20 do nr 28 parzyste, od nr 31A do nr 31C, od nr 33A do nr 33C), Aleja św. Jana Pawła II (od nr 7 do nr 9, od nr 27 do nr 38), Wąska, Waryńskiego.
Informujemy, że:
- zapisy odbywają się bezpośrednio w sekretariacie szkoły w godzinach 800 – 1500 ,
- wejście do szkoły od strony ulicy Uczniowskiej (boiska szkolnego),
- w celu zapisania dziecka, do szkoły przychodzi rodzic/opiekun, bez osób towarzyszących,
bez dziecka,
- w sekretariacie szkoły przebywać może tylko jeden rodzic/opiekun zapisujący dziecko,
- dla sprawniejszego przebiegu zapisu, bardzo prosimy (w miarę możliwości) o wcześniejsze
wydrukowanie i wypełnienie potrzebnych dokumentów (dokumenty w załączniku),
- wraz z wydrukowanymi dokumentami proszę przynieść odpis aktu urodzenia i pesel dziecka
lub dowód osobisty dziecka (do wglądu).
Terminy postępowania rekrutacyjnego, terminy składania dokumentów oraz terminy postępowania uzupełniającego do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu:
Lp. |
Rodzaj czynności
|
Termin |
1 |
Składanie wniosków o przyjęcie do szkoły wraz z załącznikami. |
od 12 luty do 1 marca 2024r. |
2 |
Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. |
11 marca 2024r. |
3 |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia. |
od 11 marca do 15 marca 2024r. |
4 |
Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
20 marca 2024r. |
5 |
Postępowanie uzupełniające – składanie wniosków wraz z załącznikami. |
od 23 marca do5 kwietnia 2024r. |
6 |
Postępowanie uzupełniające - podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. |
15 kwietnia 2024r. |
7 |
Postępowanie uzupełniające - potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia. |
od 15 kwietnia do 19 kwietnia 2024r. |
8 |
Postepowanie uzupełniające - podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
23 kwietnia 2024r. |
9 |
Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. |
do 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych |
10 |
Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia. |
do 5 dni od daty złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia |
11 |
Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia. |
do 7 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia |
12 |
Rozstrzygnięcie przez dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia. |
do 7 dni od dnia złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej |