Rok szkolny 2021/2022
Innowacje:
„Nasze przygody z książką” – p. M.Jakubowska,
„Mali odkrywcy” – p. I.Maciejczyk,
„Lapbookowa nauka – Cztery pory roku znamy” – p. I. Pawłowska,
„Ekomatematyka” – zadania matematyczne z elementami ekologii” p. M.Loster,
„Z kamerą wśród lektur szkolnych” – p. J.Szydłowska,
„Sketchnoting – myślenie wizualne na lekcjach przyrody i biologii” – p. K.Stańczyk,
„Odżywianie, ruch, regeneracja to moje ABC zdrowego stylu życia” p. B.Czernous,
„Teatr i film – moda na kulturę” p. B.Kalota,
Gry i zabawy edukacyjne sposobem na rozwijanie funkcji poznawczo-motorycznych u ucznia z zespołem Aspegera”- p.P.Rogoża,
„Wspomaganie rozwoju motoryki małej i dużej u ucznia z zespołem Aspergera” – p. A.Nikel
Programy autorskie:
1.„Kultura i szacunek tworzą Twój dobry wizerunek” – p.K.Stańczyk
Rok szkolny 2020/2021
Program autorski:
1. „Elementy metody Weroniki Sherborne i Paula Dennisona
w terapii logopedycznej”- p. O.Boroń
Innowacje pedagogiczne:
„Wspomaganie rozwoju motoryki małej i dużej u ucznia z zespołem Aspergera” – p. A.Nikel
„Magia słów- wykorzystanie bajek terapeutycznych. Gimnastyka narządów mowy” – p.O.Boroń
„W ogrodzie sztuki, czyli małe i duże podróże” – p. B.Kalota
„W krainie Tali i Melpomeny” – p. B.Kalota
„Z kamerą wśród lektur szkolnych” – p. J.Szydłowska
Rok szkolny 2019/2020
Program autorski:
1. „Czytanki matematyczne” – p. A. Gasińska
Innowacje pedagogiczne:
„Zdrowa żywność to podstawa, więcej ruchu ważna sprawa ” – p. A. Gasińska
„Mój zaczytany świat” – p. B. Czernous
„W ogrodzie sztuki, czyli małe i duże podróże” – p. B.Kalota
„W krainie Tali i Melpomeny” – p. B.Kalota
„Z kamerą wśród lektur szkolnych” – p. J.Szydłowska
„Magia słów- wykorzystanie bajek terapeutycznych. Gimnastyka narządów mowy” – p.O.Boroń.
Rok szkolny 2018/2019
Program autorski:
1. „Czytanki matematyczne” – p. A. Gasińska
Innowacje pedagogiczne:
„Zdrowa żywność to podstawa, więcej ruchu ważna sprawa ” – p. A. Gasińska
„Ortografia wcale nie jest taka trudna” – p. M. Loster
„Mój zaczytany świat” – p. B. Czernous
„Akademia kulinarna” – p. K. Stańczyk
„W świecie baśni braci Grimm” – p. D. Maciejewska
„English and American popculture”- „Kultura popularna Wielkiej Brytanii i Ameryki” – p. E. Malepszak
Rok szkolny 2017/2018
Kołobrzeg i okolice – edukacja regionalna – p. M. Jakubowska (kontynuacja)
Młodzi programiści – wdrożenie do programu nauczania elementów programowania – S. Konopacka (kontynuacja)
Zdrowa żywność to podstawa, więcej ruchu ważna sprawa – p. A.Gasińska
Mój zaczytany świat – p. B. Czernous
Ortografia wcale nie jest taka trudna – p. M. Loster
Oczyma wyobraźni – p. E. Badaczewska
Matematyczni giganci – p. S. Konopacka
Dbam o zdrowie – p. A. Wierzbińska
Sportlich i gesund – sportowo i zdrowo – p. D. Maciejewska
Czytanki matematyczne – program autorski – p. A. Gasińska
Rok szkolny 2016/2017
Z niemieckim za pan brat – p. D. Maciejewska (kontynuacja)
Eksperymentuję – odkrywam świat – p. K. Stańczyk (kontynuacja)
Z ortografią za pan brat – p. A. Gasińska (kontynuacja)
Kołobrzeg i okolice – edukacja regionalna – p. M. Jakubowska (kontynuacja)
Książka i ja – p. M. Kacprzak
W kręgu książki – p. B. Czernous
Zielona matematyka – zadania matematyczne o treści ekologicznej – p. M. Loster
Młodzi programiści – wdrożenie do programu nauczania elementów programowania – S. Konopacka
Rok szkolny 2015/2016
Promowanie zdrowego stylu życia podczas nauki języka angielskiego – M. Sylwesiuk (kontynuacja)
Z niemieckim za pan brat – p. D. Maciejewska
Z ortografią za pan brat – p. A. Gasińska
Kołobrzeg i okolice – edukacja regionalna – p. M. Jakubowska
Eksperymentuję – odkrywam świat” – p. K. Stańczyk
Rok szkolny 2014/2015
Wykorzystanie dramy w procesie kształtowania umiejętności językowych. Nauczanie języka angielskiego na pierwszym etapie edukacyjnym klasy II-III – p. A. Wojciechowska (kontynuacja)
Plastyczny angielski – wykorzystanie zajęć plastycznych w procesie kształtowania umiejętności językowych w klasach I-III – p. A. Wojciechowska
Promowanie zdrowego stylu życia podczas nauki języka angielskiego – p. M. Sylwesiuk
Lubię matematykę! – p. M. Jakubowska
Rok szkolny 2013/2014
Wykorzystanie dramy w procesie kształtowania umiejętności językowych. Nauczanie języka angielskiego na pierwszym etapie edukacyjnym klasy II-III – p. A. Wojciechowska
Gry i zabawy dydaktyczne na lekcjach matematyki – p. M. Loster
Aktywizacja uczniów na lekcjach wychowania fizycznego poprzez nowoczesną formę ruchu Nordic Walking – p. A. Wierzbińska
Wykorzystanie różnorodnych technik plastycznych w procesie rozwijania swobodnej ekspresji plastycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym ,,JA W ŚWIECIE SZTUKI” – p. E. Badaczewska